Chess Infinity: Paquete de Juego Isla del Tesoro
Sail into Chess Infinity’s Treasure Island, where the world of chess meets the beauty and adventure of the Caribbean.
Explore 4 stunning Caribbean environments: a pirate ship anchored in a crystal clear cove, golden sands beach, a hidden cliff-face arch, and a truly Caribbean tropical waterfall.