Chess Infinity
Witaj w Chess Infinity – zanurz się w ponadczasową strategię, bez względu na to, czy masz już w niej doświadczenie. Doskonal umiejętności w spokojnym otoczeniu, z uczącym się mentorem AI, i łącz się z graczami z całego świata. Ruszaj w podróż – i zawsze bądź jeden ruch do przodu.
Niezależnie od tego, czy dopiero zaczynasz swoją przygodę z szachami, czy jesteś doświadczonym mistrzem, witamy w Chess Infinity—sztuce ponadczasowej strategii.
Chess Infinity zapewnia, że każdy ruch ma znaczenie. Każde zwycięstwo jest osobiste, a każda chwila satysfakcjonująca.