Chess Ultra: Academy Game Pack
Russia is synonymous with chess, it is deeply embedded in Russian culture, and has been in their DNA since first arriving from the Middle East in the 9th century.
The beautiful but simple chess pieces are inspired by one of the rarer sets made in the town of Kholmogory, famous for its talented Russian chess carvers. The location is inspired by the academies that produce so many great players and host elite tournaments.
Follow in the footsteps of the Russian Grandmasters that played in the halls of the academy and immerse yourself in Chess Ultra.