Chess Ultra Imperial Chess Set
Hand crafted and embellished with jewels fit for a King, the Imperial pack contains two exclusive chessmen designs.
The Ruby and Emerald set radiates elegance with polished gold adorned with the finest gemstones, whilst the Platinum and Onyx set provides a striking contrast with stylish gunmetal pieces and elegant stones to match.