Chess Ultra: Pantheon Game Pack
Chess is a battle, and what better chess pieces to do battle with than the Imperial Roman army!
This pack features a Roman temple where Imperial Roman soldiers clash on a stone checkerboard.
Set in a truly epic Roman temple, the bronze cast chess pieces are equally heroic. Gladiators and centurions stand shoulder-to-shoulder with scholars, and even Julius Caesar himself.