Chess Ultra: Pantheon (Oyun Paketi)
Satranç bir savaştır ve bir savaşta Roma İmparatorluğu parçalarından daha iyi mücadele etmenizi sağlayacak ne olabilir ki!
Bu pakette Roma İmparatorluğu askerlerinin taş oyun tahtası üzerinde mücadele ettiği bir Roma tapınağını içerir.
Gerçekten destansı Roma tapınağını sunan bu pakette satranç taşları yer alır. Gladyatörler ve bölük komutanları, bilginlerle ve hatta Jül Sezar ile omuz omuza mücadele ediyor!