Chess Ultra: Santa Monica Oyun Paketi
Santa Monica Oyun Paketi içerisinde yeniden doğmuş modern bir satranç seti bulunur. California sahilinin popüler kaykay sahnesinden ilham alır, Kaykay (Skate) satranç setinin her bir parçası geri dönüştürülmüş kaykay parçalarından yapılmıştır.
Özenle elde yapılmıştır ve boyanmış ya da cilalanmış olmak üzere iki farklı çeşidi bulunur, Kaykay (Skate) satranç seti geçmişin unutulmuş kaykaylarını yaşama geri döndürür.