Chess Ultra X Purling London Bold Chess Set
The vibrant hand-carved Staunton pieces unite classic with contemporary and bring a colourful twist to the chess board.
Each luxury hardwood piece has been finished with a deep, glossy lacquer and branded with leather felt, making the Bold Chess set a timeless beauty to be treasured.