Chess Ultra X Purling London Bold Chess Set
Tętniące życiem, ręcznie rzeźbione bierki Staunton łączą w sobie klasykę i współczesność, a gra na szachownicy nabiera kolorów.
Każda z luksusowych bierek z twardego drewna została pokryta głębokim, błyszczącym lakierem i wyposażona w skórzane podbicie — zestaw Bold Chess to ponadczasowe piękno gry szachowej.