Chess Ultra X Purling London Bold Chess Set
Canlı elle oyulmuş Staunton parçaları klasik ile moderni birleştirerek satranç tahtasına renkli bir farklılık getiriyor.
Her bir lüks ahşap parça derin, parlak bir şekilde cilalanıyor ve deri keçe ile damgalanıyor, böylece Bold Chess seti kıymetli, eskimeyen bir güzellik oluyor.