Chess Ultra X Purling London Mr. Jiver Chess Set
Created by London based street artist Mr. Jiver, this Art Chess set features a distinctive graffiti style painted across each luxury Staunton piece.
With a unique combination of vivid colours and masterful spray work, The Mr. Jiver Art Chess set is truly one of a kind.