Chess Ultra X Purling London Mr. Jiver Chess Set
W zestawie szachowym Art Chess stworzonym przez Mr. Jivera, artystę ulicznego, każda z luksusowych bierek Staunton została ozdobiona graffiti.
Unikalne połączenie żywych kolorów i mistrzowskiej sztuki graffiti sprawia, że zestaw Mr. Jiver Art Chess przyciąga spojrzenia.