Chess Ultra X Purling London Mr. Jiver Chess Set
Londra'da yaşayan sokak sanatçısı Mr. Jiver'ın yarattığı bu Art Chess setinde her bir lüks Staunton parçasında kendine özgü grafiti stili resimler bulunur.
Canlı renkler ve ustaca spreylemenin özel birleşimiyle Mr. Jiver Art Chess seti türünün gerçekten tek örneğidir.