Chess Ultra X Purling London Nette Robinson Set
Created by chess player and artist Nette Robinson, this exquisite chess set was inspired by the striking architecture of two Russian landmarks.
The light pieces are based on Moscow’s domed cathedral; Christ the Saviour, whilst the dark pieces represent the patterns and colours of St Basil’s Cathedral.