Chess Ultra X Purling London Olivia Pilling Set
Created by Northern-England based artist Olivia Pilling, each traditional Staunton piece in this set has been given a contemporary make-over with a rich colour palette and abstract design.
Inspired by Russian folk art, the Olivia Pilling Art Chess set is incredibly stylish and guaranteed to make a statement on the chess board.