Chess Ultra X Purling London Olivia Pilling Set
W zestawie stworzonym przez Olivię Pilling, artystkę z Anglii Północnej, każda tradycyjna figura Staunton zyskuje nowoczesny wygląd dzięki bogatej palecie kolorów i abstrakcyjnym wzorom.
Inspirowany rosyjską sztuką ludową zestaw Olivia Pilling Art Chess pomoże Ci osiągnąć mistrzostwo w niesamowitym stylu.