Chess Ultra X Purling London Olivia Pilling Set
Kuzey İngiltere'de yaşayan Olivia Pilling'in yarattığı bu setteki her bir Staunton parçaya, zengin bir renk paleti ve soyut tasarımla modern bir görünüm verildi.
Rus halk sanatından esinlenen Olivia Pilling Art Chess seti inanılmaz derecede şıktır ve satranç tahtasında kendini göstereceği garantidir.