Chessarama
Chessarama, satranç taşlarını ve bu taşların alışılagelmiş hamle setlerini kullanan, amaçları ve temalarını yeniden tasarlayan tek oyunculu bir oyun koleksiyonudur. Hoş geldin!
Bunlar, Chessarama'da Satrancın nasıl baştan yaratılabileceğine dair sadece birkaç örnektir!