Chicken Police – Paint it RED!
Sonny Featherland i Marty MacChicken byli kiedyś legendarnym duetem detektywistycznym, zwanym Police Chicken. Ale to było prawie dziesięć lat temu, a czas bezwzględnie ich minął. Teraz Sonny i Marty są zmuszeni do wspólnej pracy nad sprawą, która jest dziwniejsza niż cokolwiek, z czym się kiedykolwiek spotkało!
Chicken Police to bogata w historię i pełna dialogów gra, łącząca elementy powieści wizualnych i klasycznych gier przygodowych. W grze jest ponad 30 postaci, z którymi należy porozmawiać, a niektóre z nich muszą zostać poważnie przesłuchane. Zbierz mnóstwo wskazówek, dowodów i bardzo poufnych danych osobowych od podejrzanych postaci Clawville, aby bezwzględnie je wykorzystać!
Istnieje ponad 30 miejsc do odwiedzenia, a niektóre z nich zmieniają się kilka razy w trakcie historii. Możesz kilkakrotnie powrócić do poprzednich lokalizacji, aby znaleźć ukryte tajemnice, poznać nowe postacie i zebrać informacje o świecie i jego mieszkańcach.
Chicken Police ma dziwnie oszałamiający styl wizualny wykonany przy użyciu prawdziwych zdjęć i fotorealistycznych teł 3D, inspirowanych klasycznymi filmami noir i inspirowanymi animowanymi funkcjami. Jego nastrój noir jest wzmocniony oryginalną ścieżką dźwiękową, popartą profesjonalnym głosem działającym dla wszystkich postaci z ponad 8 godzinami mówionego dialogu!
Chicken Police to satyra, która przywołuje nastrój i atmosferę filmów z lat 40-tych, a jako najlepsze noir i twarde kryminały, jest tak bezczelna i beznadziejna, że można ją podawać z dużą dozą cynicznego humoru.