Chicken Police – Paint it RED!
Sonny Featherland ve Marty MacChicken bir zamanlar Tavuk Polisler olarak adlandırılan efsanevi bir dedektif ikilisiydi. Ama bu neredeyse on yıl önceydi ve zaman onlar için acımasızca geçti. Şimdi Sonny ve Marty, daha önce karşılaştıkları her şeyden daha tuhaf bir dava üzerinde birlikte çalışmak zorundalar!
Chicken Police, görsel romanların unsurlarını ve klasik macera oyunlarını bir araya getiren hikaye açısından zengin ve diyalog ağırlıklı bir oyundur. Oyunda konuşmak için 30'dan fazla karakter var ve bazılarının ciddi şekilde sorgulanması gerekiyor. Clawville'in karanlık karakterlerinden onlara karşı acımasızca kullanmak için tonlarca ipucu, kanıt ve son derece hassas kişisel bilgi toplayın!
Hikaye sırasında zaman zaman değişecek, ziyaret edilmesi gereken 30'dan fazla yer var. Gizli sırlar bulmak, yeni karakterlerle tanışmak ve dünya ve sakinleri hakkında bilgi toplamak için birkaç kez önceki yerlere dönebilirsiniz.
Chicken Police, gerçek filmlerin ve gerçekçi 3D arka planların kullanımı ile yapılan, klasik kara filmlerden esinlenen ve animasyonlu özelliklerden etkilenen çarpıcı bir görsel stile sahiptir. Noir havası, 8 saatten fazla konuşulan diyalogla tüm karakterler için profesyonel sesle desteklenen orijinal bir müzik müziği ile arttırıldı!
Chicken Police, 40'ların film-noirlerinin ruh halini ve atmosferini hatırlatan bir hiciv niteliğindedir. En iyi noir ve sert dedektif hikayeleri gibi o kadar cesur ve umutsuz olması nedeniyle çok alaycı bir mizahla sunulmaktadır.