Chicken Police - Paint it Red!
Chicken Police - Paint it RED!, karmaşık bir sorgulama sistemine ve gizem çözme dedektiflik oynanışına sahip, anlatı odaklı bir noir maceradır.
Sonny Featherland ve Marty MacChicken bir zamanlar efsanevi bir dedektif ikilisi olan Tavuk Polisi'ydi. Ancak bu neredeyse on yıl önceydi ve zaman onları es geçip gitmişti... Şimdi Sonny, ücretli izninde yarı alkolik bir kuş enkazıyken, Marty hala yıldız dedektif imajının arkasına saklanıyor. Son davalarında birbirlerini neredeyse öldürüyorlardı ve o günden beri hiç konuşmadılar...
Şimdi Sonny ve Marty, daha önce karşılaştıkları her şeyden daha tuhaf ve daha vahşi bir dava üzerinde birlikte çalışmaya zorlanıyorlar!
Chicken Police, görsel roman öğelerini ve klasik macera oyunlarını birleştiren, hikaye açısından zengin ve diyalog ağırlıklı bir maceradır. Oyunda konuşulacak 30'dan fazla karakter vardır ve bazılarının ciddi şekilde sorgulanması gerekir.
Clawville'in şüpheli karakterlerinden tonlarca ipucu, kanıt ve son derece hassas kişisel bilgiler toplayarak bunları onlara karşı acımasızca kullanın!
Ziyaret edilecek 30'dan fazla yer var ve bunlardan bazıları hikaye boyunca birkaç kez değişecek. Gizli sırları bulmak, yeni karakterlerle tanışmak veya dünya ve sakinleri hakkında bilgi toplamak için önceki konumlara birkaç kez geri dönebilirsiniz.
Chicken Police; The Big Sleep, Double Indemnity veya Gilda gibi klasik film-noir yapımlarının yanı sıra Grim Fandango, Policenauts, Snatcher, L.A.Noire, Aviary Attorney veya Tex Murphy serisi gibi oyunlardan ilham alan, gerçek fotoğraflar ve fotogerçekçi 3D arka planlar kullanılarak oluşturulmuş sıra dışı derecede çarpıcı bir görsel stile sahiptir. Oyun ayrıca Porco Rosso, Fantastic Mr. Fox ve BoJack Horseman gibi animasyonlardan da büyük ölçüde etkilenmiştir.
Clawville şehri, avcıların ve avların barış içinde yaşayabileceği cennet gibi bir yer olarak inşa edildi. Ancak Clawville yavaş yavaş tüm Yaban Hayatın en karanlık köşesi haline gelirken, bu rüya sadece bir rüya olarak kaldı.
Chicken Police, 40'ların klasik film-noir havasını ve atmosferini anımsatan bir hicivdir ve en iyi noir ve 'hardboiled' dedektif hikayeleri gibi, o kadar sert ve umutsuzdur ki ancak bolca alaycı mizahla sunulabilir...