Chicory: A Colorful Tale
Chicory: A Colorful Tale is a top-down adventure game in a coloring book world where you can draw on anything. Use your painting powers to explore new places, solve puzzles, help your friends, and change the world!
Something terrible happened. Chicory, superstar artist and wielder of the Brush, is missing, and all the color in the land vanished with her. It’s up to you, Chicory’s number one fan, to pick up the Brush and fill in for her. It’s a big job… but you’re ready for it! Probably!
Experience 10+ hours of gameplay and dozens of side quests including mail delivery, art classes, photo taking, and more.