Child of Light: Ultimate Edition
Discover the story of crossed destinies and a broken love in a world torn apart during the World War 1 by playing Valiant Hearts!AN ADVENTURE AWAITS!
Created by a talented team at Ubisoft Montreal using the UbiArt Framework, Child of Light is an RPG inspired by fairy tales complemented with a story carefully crafted in verse and rhyme. Step into a living painting, the breathtaking scenery of Lemuria is an invitation to explore a long lost world.
Across your journey through Lemuria you will encounter many eccentric creatures, from spirits of the forest to talking mice to wicked witches and evil sea serpents. Discover a vast land with iconic locations and exciting dungeons that will evolve as Aurora regains the stolen lights.
Battle enemies using an Active-Time Battle System alongside the firefly Igniculus and other members of Aurora’s party on their quest to recover the sun, the moon and the stars. Beat your enemies using a deep party system and the varied skill trees of your party. Play with a friend as both Aurora and Igniculus using the seamless drop-in drop-out cooperative multiplayer.