Child of Light: Ultimate Edition
Odkryj historię przecinających się nici przeznaczenia i zniszczonej miłości w świecie rozdartym I wojną światową i zagraj w Valiant Hearts!CZEKA CIĘ WIELKA PRZYGODA!
Child of Light, tytuł stworzony przez utalentowany zespół Ubisoft Montreal za pomocą narzędzi UbiArt Framework, to gra RPG zainspirowana baśniami uzupełnionymi o opowieść dopasowaną do nich w każdym aspekcie. Wejdź w ten żyjący obraz! Zapierające dech w piersiach krajobrazy Lemurii zapraszają do odkrycia dawno zaginionego świata.
W trakcie swojej podróży przez Lemurię spotkasz wiele ekscentrycznych stworzeń, od duchów lasu przez myszy mówiące ludzkim głosem po nikczemne wiedźmy i złowrogie węże morskie. Odkryj ogromny świat pełen niezwykłych miejsc i ekscytujących lochów, który ewoluuje w miarę odzyskiwania przez Aurorę kolejnych skradzionych świateł.
Walcz z wrogami, używając systemu bitewnego z aktywną pauzą i współpracuj ze świetlikiem imieniem Igniculus oraz pozostałymi członkami drużyny Aurory, aby odzyskać słońce, księżyc i gwiazdy. Pokonaj przeciwników dzięki głębokiemu systemowi drużynowemu i zróżnicowanym drzewkom umiejętności Twoich towarzyszy. Graj razem ze znajomym, prowadząc Aurorę i Igniculusa w płynnym systemie dołączania i opuszczania wieloosobowego trybu współpracy.