Children of Silentown
Children of Silentown to mroczna gra przygodowa o dziewczynce Lucy, dorastającej w położonej w lesie wiosce, w której grasują potwory. Zaginięcia ludzi to nic nowego, ale tym razem Lucy jest na tyle dorosła, że może sama zbadać sprawę. A przynajmniej tak jej się wydaje.
Dołącz do Lucy i jej przyjaciół w tej ponurej, cechującej się pięknymi, ręcznie rysowanymi grafikami grze przygodowej twórców Little Briar Rose, we współpracy ze studiem Luna2.
Lucy boi się lasu, tak jak każde inne dziecko: każdej nocy odbijające się echem ryki nie dają jej spać. Nawet w swoich snach nie znajduje bezpiecznego miejsca, w którym mogłaby się bawić.
Children of Silentown to gra przygodowa typu „wskaż i kliknij” opowiadająca tajemniczą i ujmującą historię. Odkrywaj wioskę i jej niebezpieczne okolice, poznaj jej dziwacznych mieszkańców, rozwiązuj zagadki i opanuj minigry.
Dołącz do Lucy podczas jej przygody, aby zrozumieć, co nawiedza dziwne Silentown... jeśli się odważysz.