Children of Silentown
Little Briar Rose'un yapımcılarının Luna2 stüdyosuyla işbirliği yaparak ortaya çıkardığı bu kasvetli ve çok güzel el çizimlerine sahip macera oyununda Lucy'e ve arkadaşlarına katıl.
Her çocuk gibi Lucy de ormandan korkuyor ve her gece oradan gelen kükremeler yüzünden gözüne uyku girmiyor. Kendi rüyaları bile oyun oynayamayacağı kadar tekinsiz.
Children of Silentown, gizemli ve sevimli bir hikâyeye sahip, fare etkileşimli bir macera oyunu. Kasabayı ve civarındaki tehlikeleri keşfet, enteresan sakinleriyle tanış, bulmacaları çöz ve mini oyunlarda ustalaş.
Lucy, tuhaf Silentown'a neyin musallat olduğunu araştırırken ona eşlik et... Tabii cesaretin varsa.