Chivalry 2 King's Edition İçeriği
Chivalry 2 ortaçağ filmlerindeki savaşlardan ilham alarak ortaya çıkmış çevrimiçi bir birinci şahıs 'slasher' oyunudur. Oyuncular, çarpışan kılıçlardan alev oku yağmurlarına ve büyük kale kuşatmalarına kadar, işlenen dönemin en meşhur anlarını yaşayabilecekleri savaşların ortasında aksiyonun içine bırakılırlar.