Chivalry 2 King's Edition
Chivalry 2 ortaçağ filmlerindeki savaşlardan ilham alarak ortaya çıkmış çevrimiçi bir birinci şahıs 'slasher' oyunudur. Oyuncular, çarpışan kılıçlardan alev oku yağmurlarına ve büyük kale kuşatmalarına kadar, işlenen dönemin en meşhur anlarını yaşayabilecekleri savaşların ortasında aksiyonun içine bırakılırlar.
64 oyunculu devasa savaş meydanlarının hakimi ol. Sen kaleler için tuzaklar hazırlarken, Takım Hedefi haritaları karşılığında köyleri ateşe verip pis köylüleri katlederken mancınıklar yeri göğü inletecek.