Chivalry 2 Special Edition
Zbroja turniejowa „Jousting Knight Armor”
Weź udział w rycerskich zmaganiach we wspaniałej zbroi turniejowej „Jousting Knight Armor” dostępnej zarówno dla rycerzy agathiańskich, jak i wojowników zakonu masońskiego.
Topór jeźdźca „Gold Horseman's Axe”
Skracaj przeciwników o głowy w wielkim stylu za pomocą topora jeźdźca „Gold Horseman's Axe” i postaraj się nie zniszczyć przy tym jego misternie wykonanych zdobień!