Chivalry 2
Chivalry 2 to wieloosobowa gra z gatunku slasher, inspirowana filmowymi średniowiecznymi bitwami. Gracze są rzucani w wir najbardziej ikonicznych starć tamtej epoki – od krzyżujących się mieczy, przez deszcze płonących strzał po oblężenia zamków i wiele innych.
Wygrywaj na ogromnych polach bitew, na których może walczyć nawet 64 graczy. Oblegaj zamki, niszcz mury pociskami z katapult, pal wioski i wyrzynaj chłopów na mapach z celem zespołowym.