Choo-Choo Charles
Navigate an open-world island in an old train, upgrade it over time, and use it to fight an evil spider train named Charles.
These winding tracks are treacherous, so you'll need to plan each mission carefully. Be wary when traveling on foot, or switching the track's direction; Charles might be waiting for you.
Go looting or complete missions to find "Scraps", which can be used to turn your train into a death machine on wheels.
Help out the settlers in return for high powered weapons, and other items vital to Charles' destruction.
Complete the main questline, and summon Charles to a mortal duel. If you’ve gained enough strength, firepower, and skill, Charles may finally meet his match.