Choo-Choo Charles
Kręte tory wyspy bywają zdradzieckie, dlatego musisz dobrze zaplanować każdą misję. Zachowaj ostrożność, podróżując pieszo i przestawiając zwrotnice – Charles może już na ciebie czekać.
Pomagaj miejscowym w zamian za potężne bronie i inne przedmioty, które mogą przyczynić się do zniszczenia Charlesa.
Ukończ główny wątek i sprowokuj Charlesa do walki na śmierć i życie. Jeśli posiadasz odpowiednią wytrzymałość, siłę ognia i umiejętności, może okażesz się godnym przeciwnikiem dla pociągu-pająka.