Choo-Choo Charles
Eski bir trenle açık dünya adada gezin, trenini zamanla yükselt ve onu kullanarak Charles adında şeytani bir örümcek trenle savaş.
Bu dolambaçlı raylarda neyle karşılaşacağın belli olmaz, her görevini dikkatle planlamalısın. Yaya hareket ederken veya trenin yönünü değiştirirken çok dikkat et, Charles pusuda olabilir.
Yerleşimcilere yardımcı olarak güçlü silahlar ve Charles’ın yok edilmesinde önem taşıyan diğer öğeler topla.
Ana görevleri tamamla ve Charles’ı ölümüne düelloya davet et. Yeterince güç, ateş gücü ve beceri topladığında Charles’ın karşısına dikilebilirsin.