Chorus - The Elder Armor Skin Set
Resplendent in gold and purple livery, reserved only for the most exalted members of the Circle, the Elder Armor Skin Set harks back to Nara's military past. This cosmetic pack can be applied to Forsaken as well as all three of the starting weapons: the Gatling Gun, Missile Launcher and Laser Cannon.