Chorus – Zestaw skórek Starszych
Olśniewając złoto-fioletowym poszyciem, zarezerwowanym dla najwyższych członków Kręgu, zestaw pancernych skórek Starszych nawiązuje do wojskowej przeszłości Nary. Skórki zmieniają wygląd Opuszczonego oraz wszystkich trzech początkowych broni: działka obrotowego, wyrzutni rakiet i działka laserowego.