CHUCHEL Soundtrack + Art Book
Sevilen besteci ve müzisyen DVA'in 44 dakikalık CHUCHEL orijinal oyun müzikleri albümü ve Jaromir Plachy'nin tasarım çizimlerinden oluşan 89 sayfalık CHUCHEL dijital çizim kitabı. Özel "CHUCHEL Sans" fontu da dahil.