Circus Electrique Oyun Müzikleri
Zen Studios, Macar orkestra şefi Arthur Valentin Grósz ile (Operencia: The Stolen Sun) kendisinin "kavraması zor" olarak tanımladığı oyun müziklerini bestelemesi için beraber çalıştı. "Steampunk'ın kendisi gibi, tanımlamak mümkün olsa da bu oyun müzikleri de pek çok farklı türden faydalanıyor. Barok dönemden romantik döneme senfonik müziği temel alan müziklerin etkilendiği alan elektronik müzikten çok etkilenen modern film müziklerine kadar uzanıyor."