Cities: Skylines - 8 Gear Radio
Step into "8 Gear Radio", a Radio Station alive with modern soft house and warm, uplifting tones. With 16 tracks that shimmer between mellow grooves and bright, euphoric highs, it captures the pulse of the present. Music made for slow mornings, city lights, and those moments when everything just clicks into place.