Cities: Skylines - 8 Gear Radio
Modern soft house müzikleri ve sıcak, neşeli tonlarla hayat bulan Radyo İstasyonu "8 Gear Radio"ya kulak ver. Sakin ritimler ve parlak, neşeli yüksek anlar arasında pırıltılı geçişler yapan 16 parçayla, anın nabzını yakalayan bir radyo istasyonu. Yavaş sabahlar, şehir ışıkları ve her şeyin yerli yerine oturduğu anlar için hazırlanan müzikler.