Cities: Skylines - '80s Movie Tunes
Bu sefer seni sinemaya götürüyoruz! "80's Movies Tunes", 80'li yılların klasiklerinden ilham alan bir Radyo İstasyonudur. 15'i aşkın parça ve yaklaşık 70 dakikalık müzik ile geçmişe yolculuk edelim.