Cities: Skylines – Airports
Rozszerzenie Airport umożliwia Ci budowę lotnisk, wznoszenie bram i łączenie ich za pomocą alei dojazdowych. Stwórz swoje wymarzone lotnisko – od prowincjalnego pasa startowego po międzynarodowy port lotniczy.