Cities: Skylines - Airports
Airports genişletmesi ile kendi havalimanı alanlarını inşa edebilir, kapılar oluşturabilir ve bunları salon ağları kullanarak birleştirebilirsin. Küçük uçak pistlerinden büyük uluslararası transfer merkezlerine kadar hayalindeki havalimanlarını tasarla.