Cities: Skylines — All That Jazz
Dodatek All That Jazz od Paradox Interactive wprowadza jazz na ulice miast w Cities: Skylines. Wschodząca internetowa sława, Jazz Boatman, powraca jako DJ, umilając graczom rozrywkę muzyką pulsującą w rytm tętniącego życiem miasta. Stacja All That Jazz będzie nadawać 16 nowych utworów należących do kilku relaksujących gatunków jazzu: classic, latin, funky oraz chill-out jazz.