Cities: Skylines - All That Jazz
All That Jazz ile Paradox, Cities: Skylines serisinde yepyeni bir trafik sıkışıklığı yaratıyor. İnternet ünlüsü Jazz Boatman DJ olarak geri dönüyor ve oyuncular yolları tamir etmek için canını dişine takarak çalışmak zorunda kalıyor. Yepyeni "All That Jazz" radyo istasyonu birçok güzel müzik türünden 16 yeni şarkı içeriyor: Klasik, Latin, Funk ve Chill-Out Jazz.