Cities: Skylines — Carols, Candles and Candy
Wesołego świątecznego sezonu DLC! Pakiet Carols, Candles and Candy sprawi, że Gwiazdka pojawi się pierwsza właśnie w Twoim domu. Posłuchaj pięciu nowych kolęd nagranych na nowo w nietypowych dla nich stylistykach: classic jazz, latin jazz, country, indie oraz indietronica. Oferowane piosenki będą losowo nadawane we wszystkich istniejących stacjach radiowych, gdy pobierzesz ten darmowy pakiet treści! Poza tym Chirpy może spać spokojnie (w przeciwieństwie do karpia), a Paradox Interactive nie będzie odstawiać żadnych szopek. Wszystkim budowniczym miast życzymy wesołych świąt.