Cities: Skylines - Carols, Candles and Candy
Karşında DLCeason! Karşında DLCeason! Carols, Candles and Candy de farklı müzik türlerinde (Klasik Caz, Latin Caz, Country, Indie ve Indietronica) yeniden yorumlanan beş yeni Noel ilahisi ile kendini bulutların üstündeymiş gibi hissedeceksin. İndirilebilir içeriği indirdiğinde şarkılar mevcut radyo istasyonlarında rastgele çalacak. Üstelik ücretsiz olarak! Öte yandan, Chirpy'nin bir keklik olmadığını ve Paradox Interactive'in L'siz okunduğunu kanıtlayamazsınız. Bu ücretsiz içerikle hepinize mutlu tatiller diliyoruz, şehir mimarları.