Cities: Skylines - CCP: Africa in Miniature
Cities: Skylines, Afrika Kıtası'nda geçen, yeni olasılıklarla dolu Africa In Miniature'u sunar. Uzun süredir Cities hayranı olan 3D Sanatçısı Setonji "Prince Set" Hotonu'nun bu ilk Content Creator Pack'i, Afrika'nın son derece çeşitli mimarisini, canlı renklerini ve benzersiz kent karmaşasını keşfetmeni sağlıyor.
Var olan kent şaheserlerinden ve benzersiz mimari konseptlerden ilham alan, toplam 28 yeni bina.