Cities: Skylines - CCP: Countryside
Explore the rural side of town with “Countryside”, created by community creator “Cbudd.” This Creator Pack includes new buildings, and props, such as a local food market, a quaint town hall, a cozy rural library, and even a small countryside police station manned by just a couple of sheriffs. Every element in this pack captures the idyllic charm of peaceful countryside living.
This pack can be bought as part of the ‘Downtown to Countryside’ Bundle containing ‘Emerging Downtown’ ‘Countryside’ and ‘Harvest Harmony’.