Cities: Skylines - CCP: Countryside
Topluluk içerik üreticisi "Cbudd" imzalı "Countryside" ile kentin kırsal kesimlerini keşfet. Bu Creator Pack; yerel gıda pazarı, güzel bir belediye binası, huzurlu bir kırsal kütüphane ve hatta sadece birkaç şerifin görev yaptığı küçük bir kırsal polis merkezi gibi yeni binalar ve dekorlar içeriyor. Bu paketteki her bir öge, kırsaldaki huzurlu yaşamın sakin çekiciliğini yakalıyor.
Bu paket; "Emerging Downtown", "Countryside" ve "Harvest Harmony" içeriklerini içeren "Downtown to Countryside" Bundle'ın bir parçası olarak alınabilir.