Cities: Skylines - CCP: Emerging Downtown
Watch your city evolve with “Emerging Downtown,” crafted by community creator ‘Smilies.’ This Content Creator Pack includes a big variety of new buildings spread over different lot sizes and levels, ranging from small, weathered buildings to renovated, modern designs. With materials like brick, plaster, and wood siding, you can create a vibrant part of town that transforms from rustic charm to a busy downtown.
This pack can be bought as part of the ‘Downtown to Countryside’ Bundle containing ‘Emerging Downtown’ ‘Countryside’ and ‘Harvest Harmony’.